Kokosowy pudding chia

Najprostszy kokosowy pudding chia, do przygotowania którego potrzeba tylko 3 składników. Pozostałe dodatki są już opcjonalne, możecie wykorzystać ulubione owoce, bakalie albo konfitury. Nasiona chia to świetny sposób na przygotowanie zdrowego śniadania albo smacznego deseru w lżejszej wersji, posiadają dużo wartości odżywczych, przede wszystkim są obfitym źródłem kwasów tłuszczowych Omega-3 i Omega-6. Pozostałe pomysły na wykorzystanie nasion chia znajdziesz tutaj


@Sam z natury #7
Składniki:
na 2-3 porcje

4 łyżki nasion chia
2-3 łyżki ksylitolu/cukru/syropu z agawy
dodatkowo:
u mnie 3 kiwi
listki mięty

Wszystkie składniki przekładam do dużego słoika albo do miski i dokładnie ze sobą mieszam, najlepiej zrobić to trzepaczką. Słoik wstawiam do lodówki i powtarzam czynność po ok. 15 minutach i jeszcze raz po godzinie. Nasiona muszą być równomiernie rozprowadzone i dobrze wymieszane z mlekiem. Słoik pozostawiam w lodówce na kilka godzin, a najlepiej na całą noc. Rano pudding przekładam do szklanek lub miseczek, dekoruję musem z kiwi, ozdabiam chipsami kokosowymi oraz miętą, od razu podaję.



Share on Google Plus

Autorka: Justyna Ratajczak

Cieszę się, że tu jesteś i mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. Zapraszam do śledzenia mnie na Facebooku, Twitterze oraz Instagramie. Jeżeli skorzystałeś z mojego przepisu zachęcam do wysłania zdjęcia potrawy na tysiagotuje@gmail.com . Zdjęcie za Twoją zgodą opublikuję w galerii Czytelników na Facebooku.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarze:

Prześlij komentarz